عاشقان ولایت

سیاس -اجتماعی-دفاعی

عاشقان ولایت

سیاس -اجتماعی-دفاعی

تشکر رهبر انقلاب از مردم عراق +اینستاپست

صفحه منتسب به هواداران رهبر معظم انقلاب با انتشار گزیده ای از سخنان ایشان از مردم عراق تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه منتسب به  هوادران رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام با گزیده ای از سخنان ایشان در سال 93، بار دیگر از زحمات دولت، ملت و عشایر عراقی در مراسم باشکوه اربعین حسینی تشکر کرد.
 
ادامه مطلب ...

کامنتهای جالب مخاطبان عرب درباره پیام رهبری

پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان کشورهای غربی، با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان شبکه خبری العالم در کشورهای مختلف عربی همراه شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پس از انتشار قسمتی از پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی در فیسبوک عربی شبکه العالم، که در آن تأکید کرده‌اند "اگر مردم اروپا اکنون چند روزی در خانه‌های خود پناه می‌گیرند و از حضور در مجامع و مراکز پرجمعیت پرهیز می‌کنند، یک خانوادۀ فلسطینی دهها سال است که حتّی در خانۀ خود از ماشین کشتار و تخریب رژیم صهیونیست در امان نیست"؛ شمار قابل توجهی از مخاطبان شبکه العالم از کشورهای مختلف عربی علاوه بر اعلام حمایت از سخنان رهبری آن را بازنشر داده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

"فرشته مرگ" 1500 داعشی را به جهنم فرستاد+ تصاویر

گزارشهای اخیر حاکی از آن است که "ابوعزرائیل" موفق شده است 1500 تروریست داعشی را به هلاکت برساند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمز، گزارشهای اخیر حاکی از آن است که"ابوعزرائیل" از فرماندهان معروف نیروهای بسیج مردمی عراق ملقب به "رمبو" دست کم 1500 داعشی را به هلاکت رسانده است. 
ابوعزرائیل به زبان عربی به معنای "فرشته مرگ" است. وی از فرماندهان گردانهای "امام علی (ع)" از گروه های تابع بسیج مردمی است که به دلیل اثبات دلاوریهای خود در نبرد با گروه تروریستی داعش در داخل و خارج از عراق بسیار معروف شده است. 
دیلی استار نیز در گزارشی نوشت: حتی "رمبو" نیز به این اقدام جسورانه ابوعزرائیل افتخار می کند.
 
ادامه مطلب ...

ارتش آلمان امام جماعت استخدام می کند!

وزارت دفاع آلمان به دنبال افزایش شمار نظامیان مسلمان در ارتش به دنبال استخدام امام جماعت است.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، وزیر دفاع آلمان با تقدیر از رفتار مناسب نیروهای مسلمان ارتش این کشور در تعامل با آوارگان اعلام کرد به دنبال افزایش شمار سربازان مسلمان در ارتش، دولت، موضوع تعیین امامان جماعت برای آنها را به طور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد.

"اورسولا فون درلاین" اعلام کرد سربازان جوان عرب تبار آلمان خدمات تأثیرگذاری داشته و به وسیله ترجمه برای آوارگان کمک مورد نیاز را ارائه کردند.
دیر لاین با اشاره به اینکه شمار سربازان مسلمان ارتش آلمان در بخش های مختلف درحال افزایش است، افزود: آنها به کاملترین شیوه به وظایفشان عمل می کنند و این افزایش فزاینده باعث شده است دولت ضرورت بررسی استخدام ائمه جماعت مسلمان در ارتش را تصویب نماید.
 
ادامه مطلب ...

پرچم‌های سیاه/ کتابی درباره داعش از الزرقاوی تا بغدادی+ تصویر

به نوشته نیویورک تایمز، کتاب «پرچم‌های سیاه،» به زندگی بنیانگذار داعش و فراز و فرودهای این گروه تروریستی از آغاز تاکنون می‌پردازد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: با وجود گذشت تنها دو سال از اشغال تیترها و سرخط  اخبار بوسیله گروهی تروریستی به نام داعش، بذر مهلک آن سال‌ها پیش کاشته شد. «جابی واریک،» گزارشگر روزنامه واشینگتن پست و نویسنده کتاب پر فروش سال 2011 به نام «جاسوس سه‌گانه،» در کتابی که به تازگی منتشر کرده است، به بیان زندگینامه مؤسس این گروه تروریستی و ریشه‌های آن می‌پردازد.
 
ادامه مطلب ...