عاشقان ولایت

سیاس -اجتماعی-دفاعی

عاشقان ولایت

سیاس -اجتماعی-دفاعی

دروازه آشیانه‌های اژدهای شرق روی فرماندهان ارتش ایران گشوده شد +عکس

 هفته گذشته تحول مهمی در مراودات نظامی میان ارتش کشورمان با کشورهای دیگر رخ داد و امیر خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفری به کشور چین، ضمن دیدار با فرماندهان نظامی این کشور از صنایع هواپیماسازی چین و همچنین یکی از یگان های نیروی هوایی ارتش این کشور بازدید کرد.

ادامه مطلب ...

عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/

به گزارش مشرق، علی شمخانی درباره روابط ایران و عربستان و افق موجود برای حل مشکلات بین دو کشور گفت: اگر سعودی ها بخواهند، مشکلات میان دو کشور حل خواهد شد؛ آنها باید دست از شرارت علیه ایران بردارند. شمخانی با بیان اینکه عربستان در محیط داخل ایران دست به اقدامات ناخوشایندی می زنند، اظهار داشت: تیمی که اخیرا در دزفول علیه یک هیئت مذهبی تیراندازی و دو نفر را شهید کرد، از سرویس امنیتی سعودی حقوق می گرفت. 
عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/ کمتر از 50 نیروی ایرانی در سوریه شهید شده اند / تحویل اس 300 در حال طی کردن مراحل فنی است
وی تأکید کرد: در منطقه امروز ریال سعودی نقش تعیین کننده ای در سوریه دارد؛ این کشور مردم بی دفاع یمن را بمباران می کند.
شمخانی اظهار داشت: عربستان در هر محفلی به دنبال بسیج بی دلیل اعراب علیه ایران است، در حالی که نیازی به این کار نیست؛ ما رابطه تاریخی خوبی باعرب ها داریم، باید شکاف در جهان اسلام را کم کرد؛ به نظر می آید که دوستان سعودی باید به کارنامه عملشان بهتر بنگرند و در صورت تغییر این رویه اگر اراده کنند به طور قطع موضوع از طرف ایران قابل حل است. 

مهارت نوآوری نیروی هوایی ایران قابل ستایش است

 ایران در زمان تحریم‌ها موفق شد خود را به عنوان یک قدرت برتر نظامی به جهان معرفی کند، این کشور پس از لغو تحریم‌ها ظرفیت تبدیل شدن به یک ابرقدرت نظامی را دارد. 

  به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با برگزاری نمایشگاه هوایی دبی، سایت دفاعی عین آنلاین نوشت: ایران در 35 سال گذشته تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار داشت و حتی برای حفظ و نگهداری تجهیزات آمریکایی که در دوران سلطنت محمدرضا پهلوی خریداری شده بود نیز با مشکلات جدی روبرو شد. ایران توانست با وجود این تحریم‌های محدودکننده، ایران توانست تسلیحات و تجهیزات قدیمی را نگهداری و به روزرسانی کند و از همه مهمتر خود به یک سازنده و ابداع‌کننده تسلیحات دفاعی روز دنیا تبدیل شود.
ادامه مطلب ...

نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه همواره برای نبرد آماده هستند

 مطرح کردن سناریوی حمله نظامی به ایران با  "بمب‌های سنگرشکن"  یک تهدید دور از واقعیت است. "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا از گذشته تاکنون همواره  نیروهای مسلح ایران را تهدید می‌کند و این در حالیست  نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه همواره برای نبرد آماده هستند؛ و هرگونه حمله‌ای پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت.
اینکه چرا" اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا به لفاظی‌های بی‌ادبانه خود ضد ایران ادامه می‌دهد هنوز مشخص نیست؛ اما نکته ای که مشخص و محرز بوده این است که جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرزهای خود در برابر نیروی زمینی، دریایی و هوایی  ایالات متحده آمریکاست. 

دشمن را از کرده خود پشیمان می کنیم

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نزاجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات اخیر اشتون کارتر مبنی بر اقدام نظامی علیه تجهیزات هسته‌ای ایران با بمب‌های سنگرشکن عنوان داشت: ما تهدیدات را رصد و ظرفیت‌های لازم را ایجاد می‌کنیم و هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.